نظر سنجی اعضای انجمن قوی سفید2

انجمن قو سفید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن قوی سفید و آدرس hatam.anjoman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





     smilies1   لطفا نظر خود را در مورد رئیس انجمن و معاون انجمن ذکر کنیدsmilies1

خدمت سروران عزیز خودم سلام عرض میکنم

لطفا نظرات خود را در مورد رئیس و معاون و مشکلات و محاسن انجمن بفرماید

smilies1smilies1smilies1smilies1smilies1



نظرات شما عزیزان:

قوی طلایی2
ساعت22:20---8 بهمن 1391
به نظر من اول بهنام بعد رویا

قوی طلایی2
ساعت22:06---8 بهمن 1391
چی بگم آخه شما هم یک چیزی میگید اخه بچه هایی با این معرفت و مرام و از همه بهترینشون سلطان جان من انجمنی بهتر از این ندیدم و نخواهم دید

سارا
ساعت19:13---8 بهمن 1391
سلام همه خوبا همه آقا هستند من همه را دوست دارم ولی خواهش کوچکی دارم از اقای ویکس کمی اروم تر رفتار کن خیلی اقای

Behnam
ساعت18:53---8 بهمن 1391
سلطان که کارش حرف نداره.
فقط یکم رفتار معاون تند هست. یکم مودبانه تر رفتار کنه حله.

از رویا خانم هم تشکر میکنم معون خوبی بود.


حامدکشاورز
ساعت18:27---8 بهمن 1391
رئیس کارش خوبه و معاون یکم عصبانی باید خودشو کنترل کنه.

roya66
ساعت18:20---8 بهمن 1391
سلااااااااااام من نمیدونم چی بگم هم شما هم معاونت مشکلی ندارین یکم تند رفت معاون ولی یه کوچولو هم شاید حق داشت ولی من یکی که از همه راضیم واقعا حیفه انجمن ماست که بخاطر این حرفا به هم بریزه دادا...

صبای قم
ساعت17:32---8 بهمن 1391
با سلام و احترام به دوستان خوبم من گفتم اولین نفری باشم که بیام نظر بدم
من که راضی هستم از رئیس چون واقعا مرده بزرگواری هستش تو همه شرایط انجمن بسیار تلاشکار و زحمتکش و دلسوز هستش برای معاون هم من زیاد شناخت ندارم و در یک روز نظر نمیشه داد روی معاون که بگیم خوب هستش یا بد ولی با پیام های که با آقای ویکس داشتم آدم محترمی هستش
در مورد معاون قبلی خانم رویا ایشان معاون لایقی بودند و خیلی زحمت کشیدن و امید وارم که معاون جدید رهرو راه بزرگ مردان باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:12 ] [ صبای قم ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ انجمن قوی سفید2 خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 13730
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

noscript


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما


پخش زنده برای سایت شما